9 tips om je Bullet Journal te gebruiken ter ondersteuning van je Mentale gezondheid

You may also like...

6 Responses

  1. Heel leuk gedaan! Je bent echt creatief!
    En hele mooie foto’s. Bedankt voor de tips misschien ga ik het wel proberen.

    • Yassmin schreef:

      Dankjewel voor je compliment, betekend veel voor me 🙂 Laat me maar weten als je sommige tips hebt gebruikt en hoe ze zijn bevallen. Zou ik erg leuk vinden.

  2. MC Kleuver schreef:

    Een heel leuk artikel over jouw bullet journal. Ik vind de habit tracker een mooie om te gebruiken en ook je maanddoelen heb je mooi gedaan! Erg creatief.

    • Yassmin schreef:

      Dankjewel! Ja ik moet zeggen dat mijn moodtracker niet is gelukt deze maand, dus die moet ik nog gaan aanpassen voor mij. Maar zo’n habit tracker is ideaal om een beetje een overzicht te krijgen.

  3. Cho schreef:

    wat fijn dat je schrijft over je donkere periode en wat fijn dat het bujo-en voor jou duidelijkheid in de chaos brengt!! voor mij ook reden geweest om te gaan bujo-en (en al die andere heeerlijke crea dingen die daar bij komen kijken als handlettering, tekenen, schilderen etc….) Ik ben pas sinds maart bezig maar zelfs hier thuis merkt men nu al verschil in de manier waarop ik in het leven sta!! (veel positiever en relaxter namelijk!! 🙂 Dank voor je inspiratie!

  1. februari 22, 2019

    […] Yassart.nl: 9 tips om je Bullet Journal te gebruiken ter ondersteuning van je Mentale gezondheid […]

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *